Nitelikli Elektronik Sertifika Yenileme Aşamaları
204
16:25
31.01.2023
    •  3 yılı dolan e-imza sertifikaları için Okul/Kurum Müdürleri, Müdür Yardımcıları, VHKİ ve Memur personelimize KamuSM tarafından sms veya e posta gönderilmektedir.
    • Personelimizin bilgilendirme mesajı gönderildikten sonra elektronik imzalı olarak yenileme işlemleri personelin kendisi tarafından yapılacaktır. 
    • Yenileme işlemini başarı ile tamamlayan personelin İlçe MEBBİS/DYS Yöneticisini başvurusu ile ilgili bilgilendirmesi gerekmektedir.
    • İlçe DYS Yöneticisi tarafından başvurular derlenerek İl MEBBİS/DYS yöneticisine onaylatılmak üzere gönderilecektir.  
    • E-imza yenilemek için ekteki yönergeyi takip ediniz.
    • E-imza yenileme işlemlerinde sadece İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından onaylanan başvurular dikkate alınacak ve onay verilecektir.
    • Lütfen ekleri dikkatlice inceleyiniz.

Elektronik sertifika Geçerlik Süresini Öğrenme Yönergesi İçin Tıklayınız...

/meb_iys_dosyalar/2023_01/31160210_ELEKTRONYK_YMZA_SERTYFYKASI_GECERLYK_SURESY.pdf 

 

Elektronik Sertifika Yenileme Başvurusu Yönergesi İçin Tıklayınız....

/meb_iys_dosyalar/2023_01/31161241_ELEKTRONYK_YMZA_YENYLEME_BAYVURUSU.pdf

Yayın Tarihi: 31.01.2023