- 3 yılı dolan e-imza sertifikaları için Okul/Kurum Müdürleri, Müdür Yardımcıları, VHKİ ve Memur personelimize KamuSM tarafından sms veya e posta gönderilmektedir.
- Personelimizin bilgilendirme mesajı gönderildikten sonra elektronik imzalı olarak yenileme işlemleri personelin kendisi tarafından yapılacaktır.
- Yenileme işlemini başarı ile tamamlayan personelin İlçe MEBBİS/DYS Yöneticisini başvurusu ile ilgili bilgilendirmesi gerekmektedir.
- İlçe DYS Yöneticisi tarafından başvurular derlenerek İl MEBBİS/DYS yöneticisine onaylatılmak üzere gönderilecektir.
- E-imza yenilemek için ekteki yönergeyi takip ediniz.
- E-imza yenileme işlemlerinde sadece İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından onaylanan başvurular dikkate alınacak ve onay verilecektir.
- Lütfen ekleri dikkatlice inceleyiniz.
Elektronik sertifika Geçerlik Süresini Öğrenme Yönergesi İçin Tıklayınız...
/meb_iys_dosyalar/2023_01/31160210_ELEKTRONYK_YMZA_SERTYFYKASI_GECERLYK_SURESY.pdf
Elektronik Sertifika Yenileme Başvurusu Yönergesi İçin Tıklayınız....
/meb_iys_dosyalar/2023_01/31161241_ELEKTRONYK_YMZA_YENYLEME_BAYVURUSU.pdf